FruNygren

Är hon sådär jämt?

Publicerad 2012-08-21 20:46:26 i Djupt inom mig...

Ok,alla som har eller har haft små barn vet hur det är.
MEN jag SKÄMS! Det går ju fan inte att umgås med mig längre....märker hur jag kommer på mig själv "nu sa hon nått, men vad?" vart tog jag vägen? Vet inte om jag tänker på något annat eller rent av somnat till för en sekund.
Just nu är jag inne i en sån tröttperiod igen.
Tidigare har jag låtit Joline somna vid tutten på nattamningarna men det funkar inte längre och jag vill att hon sover i sin egen säng, så nu är jag mer vaken på nätterna än tidigare och jag är sååå tröööött.
Kan inte hänga med i konversationer längre, glömmer vad folk sagt, får fråga tusen gånger.
Jag är inte ointresserad av dig, bara så fruktansvärt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag som skriver är en för tillfället föräldraledig tjej på 29år. Bor i Sandviken med min man och mina två barn. Hjärnan är full med ludd just nu, som för de flesta småbarnsföräldrar. Ibland finns varken ork eller tid för bloggandet, trots att jag gärna skulle vilja. Ha överseende med både felstavningar och konstiga meningsuppbyggnader och vad glad över att ni i allafall slipper ha ett samtal med mig. Det. går. trögt. ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela