FruNygren

Hemma zumba

Publicerad 2012-08-19 10:55:03 i Träning/ kost

Nu är träningskortet köpt men ännu inte invigt. Imorgon inleder jag med ett spinningpass, hoppas bara att mina sargade fogar håller för det.
För någon månad sedan köpte jag zumba på dvd med tillhörande maraccas(!??) någon form av lättare hantlar, som det låter, innehållande sand eller liknande. Detta ska invigas NU. Har inte blivit av tidigare p.g. av att vi renoverat vardagsrum och inte riktigt haft någon space att hålla till på.
 
Du kan köpa detta kit för 399.-  (tidigare 640.-) på Halens.se
Innehåller:
Zumba Fitness Basics
Zumba Fitness 20-Minute Express
Zumba Fitness Sculpt & Tone 
Zumba Fitness Cardio Party .
Zumba Fitness Total Body Transformation Guide
2 x Zumba Fitness Toning Sticks
Zumba Fitness LIVE! Workout
Zumba Fitness Flat Abs Workout
Tänkte utmana min fina vän Maria som fick barn strax efter oss. Hon vill gå ner 7kilo tills den 6 oktober. Tror ni jag klarar det? Det är ju bra att ha delmål. Mitt mål är ca 12 kilo. Men jag vill ju även få tillbaka lite av de muskler jag hade förr och muskler väger ju mer än fett så jag tänker inte stirra mig blind på vågen.
 
Här har ni en härlig träningsblogg för inspiration till alla mammor (och alla andra) Min fina vän Sara <3 skriver om mycket bra och intressanta saker, t.ex eko och träning. Hon är proffs faktiskt (stolt) tävlat inom fitness.
 
Nu kör vi! 77-78 kilo är jag på nu och en riktig degklump! (usch!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag som skriver är en för tillfället föräldraledig tjej på 29år. Bor i Sandviken med min man och mina två barn. Hjärnan är full med ludd just nu, som för de flesta småbarnsföräldrar. Ibland finns varken ork eller tid för bloggandet, trots att jag gärna skulle vilja. Ha överseende med både felstavningar och konstiga meningsuppbyggnader och vad glad över att ni i allafall slipper ha ett samtal med mig. Det. går. trögt. ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela