FruNygren

The sockbun!

Publicerad 2012-01-19 20:47:40 i Skönhet

Jag har aldrig vart bra på att fixa mitt hår annat än att platta det och thats it stort sett!

Efter att jag börjat med No´poo,  för er som inte vet vad det är kan ni läsa mer om det här, så kom ju mitt normala självfall fram som jag aldrig gillat.

Och eftersom jag ser både platt ut i håret och har bångstyriga vågor, så blev jag tvungen att komma på något.

Köpte en hårmunk som så många lovordat, men inte var det lätt att få till snyggt. Och mååånga hårnålar krävdes det.

Tills jag hittade det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag som skriver är en för tillfället föräldraledig tjej på 29år. Bor i Sandviken med min man och mina två barn. Hjärnan är full med ludd just nu, som för de flesta småbarnsföräldrar. Ibland finns varken ork eller tid för bloggandet, trots att jag gärna skulle vilja. Ha överseende med både felstavningar och konstiga meningsuppbyggnader och vad glad över att ni i allafall slipper ha ett samtal med mig. Det. går. trögt. ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela