FruNygren

Träningslängtan....

Publicerad 2012-03-10 11:27:05 i Träning/ kost

Jag är fullkomligt mätt på denna mage och graviditet nu! Vill ha tillbaka min kropp, min ork!
Sitter och läser om träningstips för nyförlösta, försöker lägga upp en träningsplan. Drömmer mig bort...mmm..
Detta väder är riktigt inspirerande också, samtidigt som jag blir tjurig som en liten unge och bara vill dra för alla gardiner. Just nu känns det som ett hån, här sitter jag med min onda rygg och fogar och kan fan inte ens ta mig en prommenad på några ynka hundra meter utan att få ont.

Har köpt en bellybinder från stellaris.se som jag tänkt använda efter förlossningen, i kombination med rekommenderade magövningar. Hoppas verkligen att det ska hjälpa min mage dra ihop sig fortare.



 
Barnvagnsprommenader, bäckenbotten och knipövningar är väl vad man får nöja sig med i början. Och så magövningarna då.
Fundera på att börja köra lite styra m.m. hemma sedan, iaf i början.

ÖNSKELISTA

* en bra almenacka med plats för träningsdagbok
* löparskor
* nya träningskläder
* ordentliga hörlurar och eventuell mobilväska till träning (vid prommenaderna)
* pilatesmatta och pilatesboll (utan skitkemikalierna i)
* gummiträningsband
* hantlar

Lite som höjer motivationen kanske, ååååh som jag lääängtar. Bort med alla äckliga kilon :P

Nästa projekt blir att leta snygg baddräkt till denna sommar för tror nog inte magen är redo för visning denna sommar ;) En snygg retromodell funderar jag på...kanske i leopard ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag som skriver är en för tillfället föräldraledig tjej på 29år. Bor i Sandviken med min man och mina två barn. Hjärnan är full med ludd just nu, som för de flesta småbarnsföräldrar. Ibland finns varken ork eller tid för bloggandet, trots att jag gärna skulle vilja. Ha överseende med både felstavningar och konstiga meningsuppbyggnader och vad glad över att ni i allafall slipper ha ett samtal med mig. Det. går. trögt. ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela